Semester.

Då har kansliet sommarstängt.
Vanja har semester i 5 veckor men jag kommer förmodligen att ha fullt upp med förberedelser inför hösten och arbetet med att strukturera upp grupperna i föreningen och få hela maskineriet att fungera.
Om två veckor har vi i styrelsen kallat till ett extra årsmöte och sen ännu ett styrelsemöte.

Under "semestern" har jag tänkt göra ett förtydligande av gruppernas arbete, skriva pitchar till olika event, fördela ut träningstiderna och allt annat som jag inte hunnit satt mig in i än.
Idag har jag bland annat bokat in Svenska Cupen för herrlaget och annonserat om H/Bs stadsloppis.

Trots att det finns nog att göra för att fylla ut dagens alla timmar så har jag tillbringat eftermiddagen i solen tillsammans med systers familj och barnen har badat.
Sen anslöt även Joje när det vankades grillat till middag. 

En kvällspromenad för mig själv med min bok i lurarna och sen planterat ned några nya blommor i krukor avslutade kvällen och jag har inte ens slängt ett öga på tv-apparaten innan jag nu bäddade ned mig i nytvättade sängkläder.

(null)

(null)

Till min glädje krymper även mina kvinnliga behag i takt med resten av kroppen och det blev "tyvärr" dags att beställa nya bikinis märkte jag igår när badkläderna plockades fram🤗