Here we go again.

Förlåt folket, men jag var tvungen att ta en välbehövlig paus. Att skriva inlägg är ett bra sätt att bearbeta saker och få ut sina åsikter men det får också hjärnan att tänka på sådant som man helst vill glömma. För det är ju just sådant man har i sin närhet som hamnat i skrift.

Jag hälsade på den där berömda väggen igen och har ägnat den senaste månaden åt att samla ihop mig själv.
De senaste två veckorna har jag i stort sett bara vilat, tränat och pysslat hemma. Umgåtts med familjen och försökt koppla bort sådant som gör mig stressad eller får mig att må dåligt. Vilket är lättare sagt än gjort, men jag tycker ändå att jag stoppat upp och vänt tillbaka åt rätt håll.

Så nu kanske jag kan komma igång och skriva igen☺️ Jag formar inlägg i huvudet varje dag men skriver inte ned dem. Och tur är väl kanske det, för jag tror att det skulle vara rätt bitter läsning. 

Men jag kommer igen! 
Och jag tänkte göra det med dunder och brak! 
Så fort min dator fått lite ström i sig och jag får någon timme för mig själv, vill säga😊🤪

(null)